Prześlij mądrość!

allepotwarze.zglos@gmail.com

czwartek, 26 lutego 2009

BYNAJMNIEJ podmiotem i tłem

(BYNAJMNIEJ TOWAR JEST NA DRUGI DZIEN U KLIJENTA I NIKT NIE MUSI CHODZIC NA POCZTE I PROSIC ZEBY DORECZYLI JEGO PACZKE ;)

rozmiar 37(wypadajace troszka wieksze bynajmniej dla mnie a mam typowe 37).buty sa praktycznie nowe zalozone jeden raz poniewaz uznalam ze sa mi za duze.posiadam wazny paragon

zawiasy pochodza z drzwi od chłodni komorowej, ale nadaja sie zupelnie do wszystkiego (np. zawiasy do furtki) i bynajmniej nie będą nam rdzewiec!!!

LORNETKA NELAŻY DO JEDNYCH Z NAJTAŃSZYCH NA ALLEGRO BYNAJMNIEJ JAK ZA TĄ CENE JEJ WŁAŚCIWOŚCI SĄ WRĘCZ REWELACYJNE !!!

Felgi są proste jeździłem na nich ok. 10 misięcy i nic się nie działo. Bardzo dobry stop metali bynajmniej tak twierdzi mój kolega wulkanizator.


SPRZET DZIALA SWIETNIE NIGDY MNIE NIE ZAWIUDL SPRZEDAJE PONIEWARZ KONCZE SWOJA PRZYGODE Z PAINTEM BYNAJMNIEJ NA JAKIS CZAS A TAKI SPRZET NIEMOZE LERZEC


DAJCIE MI TASAK !!!!!

1 komentarz:

hubertgk pisze...

Bynajmniej! ;)

 
Prześlij mądrość!

allepotwarze.zglos@gmail.com